Kezdőlap > Uncategorized > Első valami

Első valami

Első valami!

Miért ez a “cím”? Mert ez nem cím… hanem valami. Mégpedig egy olyan valami, amiből esetleg kiderül, hogy született ez a blog. Ami eléggé egyszerű, mégis összetett folyamat. Hogy is volt? Igen, fürödtem (javítva a fürösésből :D). Nemtom a meleg víz, vagy éppen az unalom tette, de lett egy olyan érzésem, h “Kell nekem egy blog!” Nem mintha nagyon unatkoznék… vagy éppen olyan szépeket írnék… bölcsnek se mondható… talán csak azért, h megtanuljak rendesen gépelni… vagy azért, hogy hátha valaki majd jót mulat rajta! Igen, talán a mosolyok miatt. A sajátom miatt is, mikor egy idő mulva, öniróniával telve olvasom majd azt a pár “valamit”, ami az emlékezetemben is megvan…

Unod már? Én is… fejezzük be? Fejezzük… mert Kata is írt, és még dolgom van…

…ez lett az első “valami”… 😀

Kategóriák:Uncategorized
  1. február 3, 2009 - 4:34 du.

    Sok sikert akkor 😀 Remélem még jönnek ötleteid “fürösés” közben s megtanulsz úgy írni h nem nézed a billentyűzetet :))

  2. KatI (tudod, a másik :P)
    február 3, 2009 - 5:36 du.

    Csak annyit akartam mondani, hogy én egyáltalán nem untam!!:)

  3. Levi
    február 3, 2010 - 1:37 de.

    BOLDOG SZULINAPOT baresz.wordpress.com 😀 😉

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

