Kezdőlap > Uncategorized > Webszerk.

Webszerk.

Valósággal pihenek, miközben ide pittyegtetek pár sort. Egész nap próbáltam megcsinálni egy weblapot. Kipróbáltam három módot s most tesztelem a negyediket, s úgy elakadtam egy egyszerű frame inicializálásakor, hogy nem tudom hogyan tovább. Pedig már sokszor használtam frameset-et. Valaki segííííííííííííííííííííííííítseeeeeeen! :((
Közben kijavítottam az előző bejegyzésem. Mert Rajmi belekötött…köszi, Rajmi! Egészen nyugodt lennék, ha nem küldenék az emberkék folyton a körüzeneteket: küld tovább, s aki szeret megBUZZol! Engem ne buzzolgasson, aki szeret, hanem mutassa ki kicsit másképpen. Ne ilyen primitíven. Mondjuk úgy, mint Lacika: megkérem egy nagyon-nagyon nagy szivességre s megteszi…igaz, a siker nem rajta múlott :D.
…shake, sha-sha-shake that ass girl… 50 Cent: közben ez bömböla fülemben. Asszem hallgatok kicsi Katie Meluát, amíg gondolkodom ezen a ratyi frameset-en…

Reklámok
Kategóriák:Uncategorized
  1. február 3, 2009 - 7:29 du.

  2. Levi
    február 7, 2009 - 10:49 de.

    Buzz =))

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

