Kezdőlap > Filmek > Egy nap New Yorkban

Egy nap New Yorkban

A mai nap is kicsit úgy indult, mint a többi. De csak egy kicsit, mert ma 08:56-kor eszméltem. Mégpedig úgy, mint minden nap a vakációban: elaludtam a nyakam, fázik a lábam, és nem tudtam nyugodtan aludni. Ilyenkor látom csak, hogy mekkora “baj”, ha valaki gondolkodik valamin egész nap, vagy ha nem is egész nap, de elég sokat valamin. Mert azt éjjel megálmodja, s ha szerencséje van, akkor csak azt, s nem mindenféle mást. Mondjuk ennek már gyakorlati haszna volt: mikor az alvás megerősített abban, hogy másnap egy csokor rózsával a kettes bentlakásba kell mennem. Na az az egy haszna volt.
Szóval kimásztam az ágyamból, felélesztettem a gépem (ha én nem, akkor ő se pihenjen), s feltettem a jól ismert “Jó reggelt kívánok, egy újabb nap van…” kezdetű Suhancos számot. Megkóstoltam, hogy ma is ugyanolyan íze van-e az egynapos kávénak, mint eddig, mert a színe az megmaradt. Ugyanolyan…
Az MPlayeren nyomok egy Spacet, miközben írok egy smst Katesznak, s folytatom a filmezést. Tényleg, az este hol is hagytam abba? Nem, nem aludtam bele, csak – Birné szavaival élve – pihentettem a szemem. Mi is a címe? Egy nap New Yorkban.
Nem is tudom, hogy milyen film. Néha arra gondoltam, hogy elég lapos. Másik pillanatban pedig Pauset kellett nyomnom, s elgondolkodtam azon, hogy mit is akar mondani, s milyen igaza van. Végeredményben egy csodálatos film. Gondolj bele: egy film a szerelemről, amelyikben nincs vetkőzés, nuku szeretkezés, de még csak egy valamirevaló csók se csattan el. Még a múltban sem, ami meg-megjelenik a filmben fekete-fehéren, hogy a néző észrevegye a két sík közötti váltást. Tetszett… igen, tetszett a film. Asszem ez az a film, amit ajánlok mindenkinek. Szép, nem nyálas, vannak benne érzelmek, vívódások, kétségek, hit az igazi szerelemben, megcsalás és fájdalom. Mindez összhangban, és elrejtve.
Ez volt az egyéni vélemény, jöjjön egy kis ismertető:
Honlap:
http://www.imdb.com/title/tt0457201/

Előzetes:

Kategóriák:Filmek
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

