Én nemtom, de ebből a blogból én nem akartam filmes izét hogymongyákolni. De lassan sikerül. Mondjuk nem is csoda, mert micsinálna az ember egy vakációban egyebet, mint: eszik, kajál, zabál, pattint valami sz**nakvalót, burkol, alszik, szuynál, sziesztázik, húzza a lóbőrt, s filmet néz, vagy játszik. Nekem a játékkal csak annyi bajom volt, hogy a Counter ezzel a Zappos nettel nem megy. Amiket letöltöttem, kijátszottam, vagy úgy elakadtam valahol, hogy megutáltam az egész játékot. Így maradt a filmezés. S végre rászántam magam, hogy megnézzem Batmant: a “Kezdődik”-et (neeeeeeeeem, ez neeeeeeeem az “Apa kezdődik!”), s ha már megkezdtem, akkor elfogyasztottam a Sötét lovag-ot is.

Utána is olvastam (Stréber, mi?). De nem untatlak olyamivel, hogy egyesek szerint az elsőnek van története, így jobb, mint a folytatása… vagy olyannal, hogy a Kezdődik sokkal jobb, mert hihetőbb… olyannal se, hogy a másodikban szebbek a fegyverek… Mindenki döntse el…

Mondjuk az igazat megvallva, abból a rongyos 135, igen, százharmincöt millió dollárból nagyobb durranás is lehetett volna. De ez van… drágák mostanában az efektek, sokba kerül felrobbantani egy városnegyedet, a Batman, akarom mondani Bruce felszerelése. Főleg, ha az álarcból 10.000 példányt rendelnek, h ne keltsenek feltűnést a piacon egy árva modellel.  Hát nem? Hát deeeeee… Azért szárnyalt a képzelet: drog Gotham vizébe, egy nagyméretű mikrohullámú kütyü elpárologtatja a vizet, így hal meg mindenki. S ha nem lenne elég elkapni egy város söpredékét, akkor le kell győzni az egykori mestert… de ez Bruce úrfinak semmi, közben még szállodát vesz, s a cégét is visszavásárolja. Plusz újraépíti leégett házát. Na erre varrj gombot. Ettől függetlenül szerintem elég lapos volt a film, de bizonyos szinten élvezhető… remélem kedvet csinál neked hozzá ez:

Ja, igen! Lucius Foxot majdnem elfelejtettem megemlíteni, aki a második részben már elég pofás játékokat szállít le Batmannek. S megjelenik Joker, aki – őszintén megvallva – olyan ronda, hogy még nem találtak rá hasonlatot. Ettől függetlenül nekem szimpi lett: végre van egy ellenfele Batmannek, akit nem tud kiszámítani, aki elég őrült ahhoz, hogy mindent megcsináljon, akitől a gengszterek is félnek, s akinek mindig ad kiútat a sors. Ha végignézed elég hihetetlen, hogy nem tervez… ez a szerencse, s a szerencse nem véletlen. Főleg egy olyan pénzérmével, mint a Denté. Igen, Dent az, aki a város bűnözőinek felét lecsukatta, s akinek leég a fél pofalemeze, mikor véletlenül őt menti meg Bruce, s nem a csajt (ja igen, az minden filmbe kell, különben a kutya se nézné meg a filmet). A csávó begorombul, s ekkor érti meg az ember a film üzenetét, márha lehet ezt annak nevezni: a legigazságosabb ember is meddig tud süllyedni, ha elborul az agya. A fájdalom mekkora vérrögöt képezhet a fejében, amitől nem jut vér az agyába: mindenkit meg akar ölni, akinek köze lehetett a barátnője halálához. Csak Jokert nem…pedig ő rakta rá a bombát, s pakolta körbe benzines hordóval!De mint megszokhattuk a mesékben: a jó legyőzi a gonoszat. Batman elkapja Jokert s mindenki él boldogan, míg meg nem hal… helyesbítek: mindenki él, aki meg nem halt a film alatt! Érdemes megnézni:

Kategóriák:Filmek
  1. Levi
    február 7, 2009 - 10:42 de.

    hehehe Tiszteletes Uram! Jó ez a blog, sőt nagyon jó! De ha már az első Batman film se tetszett, miért nézted meg a másodikat? :))=)) Adtam volna neked valami masodik világháborús szerelmi drámát ahelyett:-p

  2. Barni
    február 7, 2009 - 11:16 de.

    Azért, hátha az jobb. S nem igazam lett? 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

