Kezdőlap > Játék > Delta Force Land Warrior

Delta Force Land Warrior

Igen, azt játszottuk mi, négyen: eszterke, timi, Tamás és Barni. Persze lélekben ott volt Pityu (Pityóka) is. Elmagyarázta Tamásnak, hogy mit kell csiálni, hogy hozzáférésem legyen a hálózathoz. Ami egyébként úgy hasít, mint a zizzzzééééé! Szó sincs rá. Úgy hasít, mint egy négy Mbos net. Talán mert az. Vagy hat lenne… mindegy. Nem határoz. Az a fontos, hogy valahogy megoldottuk. Lehet azért, mert minden tűzfalat felégettem, kiégettem, letiltottam. Annyira belejöttem az égetésbe, hogy szerintem a gépemből 1-2 áramkört is felperzseltem. De megérte. Mert miután már az Ipmet is átírtam manuálisan, nem ment a net…de láss csodát: a Delta Force Land Warrioron tudtam Hostolni. És ez volt a cél. A többiek is látták. Bakkermájszter! Ment, mint az ágybaizélés. Nyomtuk is kegyetlenül. S nem maradtunk szégyenben teológus és műszakis létünkre.
Tamás olyan hangokat csalt ki Eszterből, hogy az valami hihetetlen. Ha nem tudtam volna, hogy külön szobákban vannak, bizony én is rosszra gondoltam volna…vagyis kérdés kinek rosszra! Csak fokozta, mikor asszongya nekem eszter, hogy “Jól seggbe eresztettél!” Na, gondoltam Tamás megöl. Meg is tette. Megjelent a jobb felső sarokban, h “Tamás killed Barni with a headshot”. Így lassacskán ő érte el az 100-as limitet. De akkor már én se hagyhattam magam, elvégre countereztem eleget. Így igyekeztem összeszedni 100 dögcédullát. Nem okoztam csalódást az egómnak, kétszer sikerült is. Ahhhhhh, milyen pástétomszag van.
Nem, Timejját nem felejtettem el. S azért hagytam utoljára, mert róla külön be kell számolni. Pár szót ejtenék a felkészülési módszeréről, de nem osztotta meg velünk a titkot, hogy milyen edzéseket szokott tartani. De majd egy rejtett kamerával kikémleljük. Szóval ott tartottunk, hogy hazugság lenne, ha asszondanánk, hogy ő volt e legjobb. És még Eszternek is lenne pár szava hozzá. Így Tamással egyetértésben kijelentem: én voltam a legjobb. 😀
Mondjuk itthonról elindulva féltem, hogy mi lesz, ha szégyenben maradok és rongyosra vernek a lányok. De jobbtól kikapni nem szégyen. Mindenesetre le az összes kalapokkal előttük (s fel a bundasapkával)…
Köszi eszterke, timi és Tamás… haverok vagytok!

  1. Timi
    február 11, 2009 - 9:51 du.

    Várva vártam, hogy sikerül-e ma megírnod ezt a bejegyzést, és láss csodát, összejött! 😀
    Fájjjjjin volt ez a ma esti Delta Force parti, bár ma sem nyertem, jól szórakoztam! És ha néha sikerült megölnöm Téged…áh…szóra sem érdemes :))
    Jó éjszakát és köszi a részvételt! következőkor kinyííííírlak!!! höhöhöhö :))

  2. Kata
    február 12, 2009 - 12:54 du.

    Vagány lehetett, kér, nem lehettem ott.
    De csak egy kérdésem van…Miért írod Eszter és Timi nevét kis kezdőbetűvel, a tiedet meg a Tamasét nagy betűvel?

  3. Kati (nem KatA, KatI!)
    február 13, 2009 - 10:27 de.

    Háth hogy az milyen jó lehetett… El se tudom képzelni, hogy mekkora röhögés meg hangzavar lehetett ott :)):)) És az, hogy “Jól seggbe eresztettél…” Attól remegett a debreceni koli, hogy hogy röhögök =))
    De a következőn már helyet kell szorítanotok nekünk is, KatÁval (nem KatI, KatA :P)

    puszi Nektek 🙂

  4. Barni
    február 13, 2009 - 10:35 de.

    Nem is tudom, h elfogadhatom-e a puszit, ha KatI(nem KatA, KatI!) vagy s nem KatA. De a kollektív jellegre hívatkozva nem húzhatom én se ki magam a közösségből 😀 . Annyira nem haltunk meg a röhögéstől, kivéve timi, mikor KatÁval beszélt messen. De szorítunk helyet. Csak kezdjetek gyakorolni, mert timi és eszterke kemények.

  5. Eszter
    február 13, 2009 - 11:39 de.

    Azért kicsi betű mert a játékban is kicsi betűvel volt irva a nevünk.

  6. Levi
    február 13, 2009 - 4:37 du.

    .

    :))

    Delta Force milyen neten Barni? megeri a countert?

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

