Kezdőlap > Uncategorized > Kosár-laszti

Kosár-laszti

Na, ha már Aknaitól elloptam az ötletet, hogy wordpress-es blogom legyen, akkor már azt is ellopom, hogy írjak valamit a kosarazásról. 😀 :p
– Ha most olvasod, biztos nő a májad… s azon gondolkodsz, hogy milyen kommentet is írj, hogy visszavágj. Úgy-e? Tudtam én…
Szóval a kosárhoz elég sok minden kell: labda, emberek, pálya. Ez elég sok. Három… nem semmi. S utána pedig az kell, hogy tudd szakszerűen lepattintani a lasztit a földre. Ha ez megvan, jöhet a következő lépés – a szó szoros értelmében. Meg kell tanulni séta és futás közben pattogtatni. Nem! Ez még nem minden, hátra vannak a szabályok: borítás, lépés, fault. Szóval van, amire figyelni. S ha ez nem elég, akkor jönnek a cselek: lefordúlás, dobócsel, forgás, passz. Szóval van elég kellék, mi?
Mondjuke ezek nagyjából könnyen megtanulhatók, csak szeretni kell. És sokat gyakorolni, mert hanem az emberből csak hozzánk hasonló “szakbarbár” (By Pásztori-Kupán István) lesz, aki két órai kosarazástól kivan…
Na, Szilárd. jöhetnek a kommentek!

Reklámok
Kategóriák:Uncategorized Címke:
  1. mcasz
    február 22, 2009 - 11:20 de.

    Te…tudtam h fogsz irni rolam a blog-odon!!tudtam biztosan,h bemocskolod a nevem ezzen a szar blog-on…szoval meg egy ilyen es koltozhetsz ki a teologiarol:P:P
    viccelek,te…ne ijedj meg
    oda kellett volna irjad az id-m is,hatha felkerestek volna a csajok:>:P

  2. baresz
    február 22, 2009 - 1:35 du.

    Mondtam, hogy fogsz írni… Naná, hogy kerestek volna a csajok, ha látják, hogy szerepelsz a blogomon! De ha esetleg kérdezik, akkor majd csiálok neked egy kicsi reklámot. Mondjuk az is elég, hogy haver vagy! :p
    UI: nem ijedtem meg!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

