Kezdőlap > Uncategorized > Farsang

Farsang

Nehéz dolog este kilenckor dönteni, hogy minek is öltözzön fel az ember az aznapi álarcosbálra. De mindent lehet, csak akarni kell, úgy-e? Én akartam, mert pár perc alatt megszereztem minden ruhát, ami kellett – a bőrkesztyű kivételével -, letusoltam, és irány a Haşdeu. Szép számmal jöttek szembe velem cicák, kik valószínüleg ugyanoda mentek, ahova én igyekeztem. S nem igazam lett? De az még odébb van…
Először még ki kellett menjek Annamariékhoz. Ott jött csak az igazi meglepetés. Az első az volt, amikor megláttam Csillát nagy hassal. Ugyan nem voltunk bemutatva, de emlékeztem volna, ha esetleg megemlítik, hogy van egy terhes szobatársuk. Nem tudtam ellenállni, muszáj volt megtapogassam a hasát: nem volt igazi. Ekkor esett le, hogy miért férfinek öltözött Annamari: apa kell a gyereknek!
Na irány festeni, öltözni. Mire készen lettek velem, arra csak én ismertem magamra. Az eredmény meglepő volt. Annamarinak köszönhetően – plusz a lisztnek, a szemcerkának, a rúzsnak és az arckrémnek -, olyan Joker lett belőlem… akiről csak a bőrkesztyű hiányzott. Még csak a melegbor kellett, s az a pohár háziszőttes, amit felhörpintettünk.
Birné és Aknai (akinek a nevét nem szabadna bemocskoljam a blogommal, de kell neki is egy apró reklám, mert hanem sose kapja meg álmai kosarazó csaját. Egyszer majd hálás leszel ezért, McASZ! :p ) már a Melodyval szemben vártak, kacagtam és szidtak.
– Nem vagy normális, gyerek!
Nem, nem. A Joker karakterhez kell egy kicsi pszichikai instabilítás. Hát nem? Köszi. Tudom, bennem megvan. Rá se kell játszanom.
Na, az Irishben még volt vagy négy Joker. De egyik se hasonlított agyilag annyira rá, min én. Én tudtam a legjokeresebben kacagni, tapsolni, táncolni és kérdezni hogy “Why so serious?!”. Biza. Ha ott voltál láthattad, ha nem, akkor sajnálhatod. És kifejlesztettem egy új sörivási teknikát. Mert hanem elfolyt volna a “pofám”.
A zene? Az… volt. Olyan, amilyen, de volt. Akár úgy is mondhatnánk, hogy a zene ellenére elég jó buli volt. Ha valakinek valami egészségügyi gondja lett volna, azon szívesen segítettek az orvosnők. Szép számmal voltak. Én egyetlen egy orvossal akartam megcsiáltatni az arcom, de az nem vállalt. Vajon miért?
Az arabok pedig asszem felderítésen voltak. Köszöntem illendően egy sejknek:
– Szálám álájkum, Ahmed!
De vagy nem Ahmed volt, vagy nem volt jó a kiejtésem, mert szerintem nem értette meg. Vagy más tájszólásban beszélt? Na mindegy, bomba szerencsére nem volt nála. Nem lehetett valami öngyilkos típus.
Annamari nagy spíler lett. Olyan csajokat ölelgetett, apáááááááááááááám! Következőkor én is férfinek kell öltözzek. Epedve vártuk, hogy Ganxta Zolee hátha fellép, de ő csak a csajait ölelgette. Aknai pedig önmagának öltözött. De ő se akart rappelni. Csak beatboxolt! S udvarolt. Mondjuk Anti eléggé hasolított a benga 50 Centre, de a szöveget nem nyomta ő se… just a little bit! Kár! Birné pedig teológusnak öltözött! Jól játszotta a szerepét. A vámpírok se voltak vérengzős kedvükben. Volt egy Jézusnak öltözött emberke is. És egy adott ponton annyi mikulás árasztott el minket, hogy csak na. De nekem nem hoztak semmit. A cicák!? Azok doromboltak! Szeretem a cicákat!
Majdnem elfeljtettem! Ott volt Lóri. Akinek így nem ugrana be, annak így mutatom be: Idu barátja! Gratuláltam neki…
Mindent összevetve kérjetek képet ismerősöktől, ismeretlenektől, tőlem, akárhonnan! Vagy nézzétek meg itt.
Vagy az alábbi képeken, ahol reklámozom magam:D!

Meg otthon!

Még otthon!

Feszitunk

Feszítünk

Buli

A boldog házasok

Buli

Buli

Mi

Reklám Aknainak

  1. mcasz
    március 1, 2009 - 2:25 du.

    Jo volt,te!!Remelem meg lesz alkalom h egyutt bulizunk:D

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

