Kezdőlap > Gyerekek > Istvánka olvasott!

Istvánka olvasott!

Azért van felkiáltó jel az „Istvánka olvasott” után, mert valahogy úgy kell kimondani, mint a „What’s uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!”-ot. Szenzáció? Igen, az! Mert ezzel olyasmit produkált, amire nem sokan lennének képesek. Képzeld csak el: fejjel lefele kinyitod a Bibliát a Mózes második könyvének huszonvalahányadik részére és elolvasta a csodálatos halfogás történetét (Lukács 5). De az az – Árpit, a tizennegyediket idézve – „Isteni hatalom”, hogy Istvánka nem tud olvasni. Mondjuk ez így hazugság lenne. Tehát hibaigazítással: Istvánka nem tud olvasni, csak Brailleban.
Jöjjön a leleplezés! Hogy tudta a történetet elolvasni? Úgy, hogy azelőtt elmondtam neki és Marcikának. S hogy jobban megmaradjon, el akartam olvasni a Bibliából is. De Istvánka – enyhén szólva – ragaszkodott, hogy ő akarja olvasni. S láss csodát, figyelt, és elismételte Marcikának a történetet. Bevallom, titkon azt is reméltem, hogy születik bennük valamiféle kíváncsiság a Biblia iránt. Marcika kérdezett is. Tehát sikerült őket provokálni. 😀
Amilyen rossz volt a kedvem előtte, annyira feldobott a bibliaóra. A gyerekeket is… főleg az a csomag cukorka, amit bezabáltunk. De nekem ez az apró érdeklődés adott nagy sikerélményt!

Kategóriák:Gyerekek Címke: , ,
  1. Kata
    március 17, 2009 - 11:23 de.

    Mindig élvezettel olvasom az ilyen bejegyzéseid. Lehet már mondtam, de mindenképp van neked egy csipetnyi tehetséged az íráshoz 😀

  2. Kata
    március 17, 2009 - 11:24 de.

    Igazából a receptes bejegyzésre szólt az, amit az előbb írtam 😀

  3. krisz
    március 17, 2009 - 5:13 du.

    No, azt megneztem volna..:) mindig akkor tortenik valami szenzacio, amikor nem vagyok:))..

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

