Kezdőlap > Gyerekek > Happy Park

Happy Park

Nem gondoltam volna, hogy a mai nap így jön össze. Főleg azért, mert a tegnap nem igazán volt időm elmenni a gyerekekhez. De ma a kilenckor való sikeres kelés örömére, egy tusolás segítségével, kávészürcsölgetés a HÁJFÁJV nézegetés közben felébredtem és tíz után pár perccel már el is voltam indulva a Dorobantilor felé. A tegnap írtam körmélt, de hiába vártam öt percet a teológia kapuja előtt, nem jött senki. Na de mindegy, nagy vagyok már. Csak boldogulok pár gyerkőccel. De kicsit „beképzeltem magam”, mert biza nem ment volna Iulia nélkül.
Ki az? Számomra is rejtély. Mire észrevettem, Istvánka összebarátkozott vele. Hallottam, hogy megmondja a nevét, megörültem. De utána volt a baj, mert románul kellett idétlenkedjek. Nem, nem tudok valami jól románul. De a magyar istentiszteleten elég jól elmagyaráztam neki, hogy kábé miről is van szó. Istvánka szokás szerint igyekezett minél rosszabb lenni, de mikor senki se foglalkozott vele, feladta és szundikált egyet. Aszittem Kállay kidob minket. Főleg mikor Szilárd előszeretettel és szorgosan csattogtatta az énekeskönyvet. Marcika hozta a formáját: csendben volt. Iulia? Ő próbálta kihámozni, hogy miről is lehet szó a prédikációban. Nemtom mennyire sikerült, mert a magyar szókincse az „Isten” és „ámen” szavakkal ki is merült. Igyekeztem magyarázgatni, asszem felét megértette.
Na de most jön az igazán jó része, amit teljes szívemből élveztem: le a klubba s majd a pályára, mert olyan jó idő van… De Zabó asszonta, hogy elvisz minket a Pólusba. Miután sikerült Istvánkát meggyőzni, hogy nem szabad elől ülni… nem, hazudtam, nem sikerült meggyőzni. Szóval, miután nem sikerült Istvánkát meggyőzni, hogy neki nem szabad elől ülni, elindultunk. Hátul kényelmesen ültünk négyen. Kicsit zsibbadt a lábam, nem fért a karom, de élve megérkeztünk. Igyekeztünk meggyőzni a rossz gyermeket, hogy hazudja azt, hogy 12 éves, ha a rendőr kéri, de asszonta, ő nem hajlandó hazudni…ebben az esetben.
Na ez mind szép s jó. Szerintem miután Zabótól kaptak két-két hambit és egy-egy teát, azt gondolták, jobb már nem is lehet a nap. De lehet! Irány a HAPPY PARK. Ahol zokniban, gyerekek közt lehettem igazi gyerek. Csúszda, hinta, „ugráló izé”… mindent volt, ami kellett. Vagány volt, mikor a labdákkal betemetett Szilárd és Istvánka. Tetszett, hogy bármelyik „velem egykorúval” álltam szóba, senki nem nézte mekkora vagyok. Nem szeretnék belemenni a részletekbe, mert csak a nyálam csorogna és vagy ötvenszer elmondanám ugyanazokat a dolgokat, s amit ennyiben lehet összefoglalni: jó gyereknek lenni! Asszem oda még visszamegyek.
De életemben nem beszéltem ennyit románul! Ettől eltekintve fényképek nélkül is életem egyik legszebb napjaként marad meg az emlékezetemben!

Reklámok
Kategóriák:Gyerekek Címke: , , ,
  1. Timi
    március 23, 2009 - 11:24 de.

    ohóóó, én is úgy szerettem a Happy Parkba járni, és igazán önfeledt gyermekké válni pár órára 😀
    jó kis hangulatos hely, sok gyerek, gyerekzsivaj, játékok…nehéz is egy olyan környezetben “felnőttnek” maradni, meghát nem is kell 😀
    Örülök, hogy részed volt benne, mert elmesélni, és úgy visszaadni az ott szerzett élményeket, mint ahogy bennünk van, nem lehet…ezért hát mindenki képzelje el, hogy max 12 éves, és fizessen be legalább egy fél órára a Happy Parkba, vagy ha mégse menne a 12 éves szerepjáték, akkor ahogy Barni tette, kell szerezni pár gyereket, és kísérőjükként beosonni a gyerekek világába! 😀
    GYEREKNEK LENNI JÓ! GYEREKNEK LENNI JÓ! GYEREKNEK LENNI JÓ!
    Kellemes hetet, és időnként hagyjátok felébredni magatokban az önfeledt gyereket! :o)

  2. katokata
    március 30, 2009 - 4:39 du.

    Na és az mkt-ról nem akarsz írni?:P
    Kiváncsi lennék:)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

