Kezdőlap > Uncategorized > Etttyeeee-petttyeeeeeeeeeeee!

Etttyeeee-petttyeeeeeeeeeeee!

– Hogy olvasod ezt a cikket, az annak köszönhető, hogy nekiálltunk megírni. Igazi csapatmunka volt, hiszen egyik énem sem nyomta el a másikat…
– Nem is igaz, ne higgyetek neki, engem alig engedett szóhoz jutni ez az önző. Csak azért, mert komolytalan vagyok. Ami egy vicc, hogy én komolytalan! 
– Hallgass már! Térjünk a lényegre. Mindenekelőtt szeretnék bemutatko…
– Akarod mondani akarunk! Mondom, önző!
– Jól van, csak kussolj! Szóval bemutatom magunkat. Barnik vagyunk: Én a Komoly Barni, s aki mindig beleszól, az a Komolytalan Barni! Nem összetéveszteni, kérem!
– Téged nem is lehetne velem… ha úgy néznék ki, mint te, sírva gyújtanám magamra az erdőt! :p
– Nem azért, de a testünk ugyanaz! Csej sáptye ánj de ákászö! Nu sze vede…
– Nu sze vede, nu sze vede…
– Kicsit lehetnél komolyabb, ki tudja, kik olvassák ezt a blogot. Megmondják, hogy jó komolytalanok vagyunk. Kezdjük el akkor. Szóval, ha nem szól bele ez a semmirekellő, akkor elmesélem, hogy milyen volt Fogarasi lenni múlt szombat estétől kedd délig.
– Veled elég rossz volt. Következőkor itthon hagylak!
– Na az ilyen beszólásaid miatt mondta Eszter, hogy csend van, náluk mióta eljöttünk, mint mikor aludtam!
– AludtUNK!
– Szóval szombat estére értünk oda. Olyan fél hétre azt hiszem. Mikor beléptünk a parókiára elfogott az „én is ilyent akarok magamnak” érzés. „Jujj de vagááááááááááááány!” – gondoltuk. De… amikor találkoztam a tiszteletes Úrral, egyből elfogott a félsz.
– Téged lehet igen, engem nem! :p Szóval mikor Komoly Barnit elfogta a félsz, akkor gondoltam, hogy Eszterék nem örökölték a hülyeségüket. Mert az édesapjuk annyira komoly volt, hogy csak na. Aszittük katonaság lesz egész ünnepen. De ha valaki ilyen jól feltalálja magát, mint én, akkor oldja a hangulatot!
– Vagyis megmutatod, hogy mekkora szájad van, mi? S vigyázz, h miket írsz, mert ha elolvassa a tiszteletes… Előre is bocsánat Tiszteletes Úr!
– De az egész napban asszem az esti városnézés tetszett, mikor elindultunk körmenetre!
– Persze, városnézés! Söröztetek a Moodsban!
– Igen, de nem mintha nagyon tiltakoztál volna ellene. Sőt, még nézegettek Ikót is. Láttam. Mondjuk nem rossz! S közben komolytalankodtál Eszterrel. S másnap korán kellett keljek miattad, mert – a Csaba szavaival élve – kellett magolj! Én még aludtam volna olyan szívesen.
– Na de legalább tudtuk a prédikációt. S az aranymondásokat az úrvacsoraosztásra. S olyan vagány vlt az egész. Szép a templom, és akkkkooooooraaaaaaaa! Na ezen a napon kezdett tényleg oldódni a hangulat. Már nem féltem annyira. S a tiszteletes asszony azt is megengedte, hogy otthonérezve magam, benyúljak a hűtőbe. S Csabával sem volt semmi gond. Jól kijöttünk.
– Ki hááááááááá! Néztük a hájfájvon a csajokat. S rittyegett, hogy ezerszer nézték meg a profilját. Nagy szám! S egész este nézte az enszíájeszt! Hogy lehet sorozatot nézni? Nem értem. De az „édös szépöm” szobája mellettünk volt. Nem mondom, kacsintgattam arrafelé ;). Jó lett volna átnézni… mondjuk adtam is egy jóétpuszit neki, de ne ugorjuk át az egyik legfontosabb részt: a kerti partyt! Olyan volt, hogy: ha jöttök lesztek, ha hoztok esztek! Vittünk is: bort, húst, hagymát, kenyeret. S még románul is beszéltem! Persze hol magyarul beszéltem románul, hol románul beszéltem románul, de megértettük egymást. S magyar báli zenére roptuk úúúúúúúúúúúúúúúgy! Haver volt mindenki! S utána…
– Utána hazamentünk tizenegy után, hogy pihenjem ki magam. De neked akkor se azon járt az eszed!
– Há’ min?
– Azon, hogy mi van a szomszéd szobában. Ott mind idétlenkedtél Eszterrel, ahelyett, hogy aludtál volna. Pedig jó lett volna pihenni. De… csak még öt perc… hátha lesz valami ettttttyee-pettttye!
– Neeeeeeeeeeeem kell részletezni!
– Csak az irigység beszél belőled! 😛 Mert nem vagy olyan szép, kedves, aranyos, édes, ennivaló, szexi stb. Majdnem annyira, mint „édös szépöm”… 😀 Tanakodtunk is, hogy te elveszed, reggel megkéred az apjától, de te gyáva vagy! Kérdeztem is Csabát, hogy nem akar-e a sógorom lenni… mert akkor felhívhatná Zsuzsát! Udvarolt is neki keményen, mikor utánam jöttek! :p
– Másnap én megint korán keltem, ez a komolytalan pedig aludt egész nap. Betegeknek is vittünk úrvacsorát. Mennyi nyomor van, Istenem!
– Én meg aludtam otthon, s készültem locsolni, de te nem akartál menni. Csaba is hívott, s te megraktad a hasad báránnyal. Én mondtam az Eszter nyuszijának, hogy így jár ő is. S nem hitte. Na majd meglátja. S utána aludtál! Miattad minden jóból kimaradunk! Többet nem megyek sehova veled!
– Jobb is lenne. S eltelt az a nap is. S este mentünk buliba. De korán mentünk haza. Amúgy se volt valami nagy durranás.
– Kivéve az Eszter táncát, azaz a próbálkozását. Na az olllllllllllyan volt! Háááááááá’! Azt látni kellett volna. 
– Jobban táncolt, mint te!
– De nálad is jobban! 😛
– Apropó. Éppen most indult el az a Charlie szám, amit Csabától hoztam. Legalább ennyi haszna legyen.
– S másnap ismét korán keltünk. Elmentem én is templomba veletek! Ne mond, hogy szar a magyar! S délután mentünk haza…
– Összefoglalásképpen, hölgye(ménye)im és uraim, nagyon ól telt Fogarason a kettőezerkilences húsvét. Ahogy Eszternek is mondtam: (Komoly és Komolytalan Barni) komolyaaaaaaaaaaaaan, ez volt eddig a legjobb legációm! Köszönöm szépen mindenkinek: a tiszteletes úrnak, a családjának, s minden fogarasi emberkének, akit megismertem!
– Na s így na! S anyjáék? :p Tudom, Eszter, tudom, a Sz-betűs szó! Igen, azt! 😀
(Hosszú lett, mi?) 😛

Reklámok
Kategóriák:Uncategorized Címke: , , ,
  1. Kicsi Zsu
    április 19, 2009 - 6:22 du.

    Rittyegsz tehh…rittyegsz…nem irtad le milyen finom volt a torta..bananos..nyam-nyam…jo hogy van neked ez a weboldal(nekem is van csak en nem teszem fel a nyetre:P), legalabb en is meg-meg tudok valamit az elmenyeidrol,mert ugyebar nem sokat szoktal nekem meselni(nem ugy, mint Eszter Csabanak, vagy Csaba Eszternek..olyanok, mint ket barat, irigylesre melto)…na haver vagy…kukoricacsooo

  2. Kicsi Zsu
    április 19, 2009 - 6:23 du.

    Komolytanal Barni 78%, komoly Barni 11%.

  3. Kicsi Zsu
    április 19, 2009 - 6:24 du.

    Ez csak 89%…nahh nem baj…10% Apu meg Anyu…

  4. Levi
    május 11, 2009 - 1:32 du.

    Kicsi Zsu az meg mindig csak 99 szazalek:)) Matekoran hol voltal? Szamolgattad hogy hany szal cigit tudsz elszivni nagyszunetbe ugye? :)) =))

  5. Kicsi Zsu
    május 16, 2009 - 9:03 du.

    Levi draga…ide barki nem irhat hozzaszolast…nem a hajfajvon vagyunk, hogy kommentalunk jobbra-balra:P
    Amugyoson, ha nem szolsz, hogy 99% nem is jottem volna ra:P(direkt akartam 99%-ot hihozni, az utolso 1% meg nem ismeretes:P)

  6. baresz
    május 18, 2009 - 7:30 du.

    De igen, írhat mindenki… de akié nem tetszik, azt kitörlöm! :p 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

