Kezdőlap > Filmek > A nyelvtanárnő

A nyelvtanárnő

“Imádom ezt a filmet nem lehet unatkozni miközben nézi az ember ja és kihozza férfiből és nőből a vágy lángoló tűzét:)…” – írta Timusos a port.hu oldalon erről a filmről.
Szerintem igaza is van, mert én éjszaka fél kettőkor kezdtem nézni. Csak kíváncsiságból. Mikor láttam a címben a “sleeping” szót, csodálkoztam, hogy milyen lehet egy alvó szótár. Aztán megláttam, hogy milyen az élete egy angol hivatalnoknak Sarawak-on. John Truscott (Hugh Dancy) megkapja Selimát (Jessica Alba), hogy az megtanítsa az ottani nyelvre. Persze, az ágyban ragad a legjobban az emberre a nyelv! Intenzív tanfolyam! Főleg egy buzgó katolikusnak, kinek a vallása tiltja a házasság előtti nemi érintkezést. Szívás…
Kicsit sablonos az egész történet: valamelyik fél húzódozik, a másik megsértődik, felcsap a féltékenység szele, és örökre egymásba szeretnek, de valami miatt elválnak, majd visszatalálnak egymáshoz, és boldogan élnek. Közbe’ beiktattak egy rövid házasságot Johnnak, el kellett vennie a főnöke lányát, Cecilet (Emily Mortimer).
Kicsit szokatlan, hogy a kertitörpe nagyságu bennszülöttek mellett gyönyörű, 170 cm magas lánykák állnak. Na de ezt jobban el tudom képzelni, mint a Terminátor 4 eseményeit (lehet azért, mert még nem láttam).
De vannak jó részei is a filmnek: a szép táj, a helyszín jó megválasztása, a szívatások. Emellett végig gyönyörködhetünk Jessica Alba alakjában.
Hát, annyira nem felejthetetlen film, de ha unatkozol, érdemes megnézni.
Ja, és az idézetnek, itt fent, amivel kezdtem, van szerepe a bejegyzésemben: igaz. 😀

Kategóriák:Filmek Címke: , , , ,
  1. Toth Kinga Izabella
    július 13, 2009 - 9:34 du.

    IGEN:D…..JO film:D..enis lattam:D…JO a csaj:D…jo a pasi:D…jok a szituk….szineszek:D….Szoval hol is ragad az emberre a nyelv legjobban?..igen ott…es ez nagyon ott van:D…amugy a torvenyek is ott ragadnak:P

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

