Kezdőlap > Info > WordPress Tuning!

WordPress Tuning!

Míg a gépem betöltött egy kétszázhetvenhárom oldalas könyvet, készítettem egy Queen pléjlisztet, és nekiálltam keresgélni a neten. Eszembe jutott, hogy rég nem voltam a tutorial.hu-n. Így gyorsan begépeltem a böngészőbe a linket, és NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGY meglepetésemre gyorsan betöltötte a gép ezzel a zappos nettel is. Megelégedve nyugtáztam, hogy – nem nem azt, hogy gyors a net – még mindig hozzáértő kezek alatt van az oldal: egyszerű, átlátható, gyors. Ezért szeretem! Érdemes itt kalandozni, ha éppen kérdésed van olyan témákban, mint webszerkesztés, potoshop tippek és trükkök, programozás.
De van itt olyan téma is, hogy wordpress. Ide benézünk egy kicsit, mert érdemes! Főleg azoknak, akik wordpress blogot vezetnek.
Találunk pár olyan bejegyzést, amivel szebbé, átláthatóbbá és persze egyszerűbbé tehetjük a blogunkat. Sajnos nincs olyan rettentően sok tipp ezzel kapcsolatosan, de meg lehet élni belőle. Ide mindig felkerülnek a frissítési lehetőségek is. Ha valaki elég bátor, a leírás alapján akár frissíthet is a WPjét. Az egyik bejegyzésben pl. érdekes tippeket kaptam blogoláshoz, nemcsak WPhez.
Szintén itt találtam rá a WordPress Magazin linkjére is. Egy szép, átlátható honlapra, ahol rengeteg téma, widget, extra és leírás van. Egyes sablonok ingyenesek. Ha letöltöd, egy kicsit alakíthatsz rajta, és máris egyedi a wordpressed. Aki kicsit haladó, az talál kódokat is, amit egy Notepad++ segítségével beilleszthetünk a blogunk forráskódjába. Persze mindez magyar nyelven.
Hogy a magyar oldalaknál maradjunk, egy pillantást megér a wordpress.lap.hu is. El lehet mazsolázgatni a WP fejlesztők szebbnél szebb oldalai között, vagy nézegethetünk sima blogokat is.
S ha ez még nem elég, akkor irány az angol szájtok. Az egyik ilyen a topwpthemes.com, ahonnan letölthetünk pár szebbecske témát.
Vagy ott van a codex.wordpress.org. Ahogy a neve i sejteti, itt lehet válogatni. Az első lépésektől kezdődően, a dizájnon keresztül a működésig, minden van. Ha tudsz pár szót angolul, nem fogsz elveszni.
Még órákig lehetne cirkálni a linkeket, mégse érnénk a végére. Nem is csodálkozom, hogy a WP lett a vezető blogkészítő motor… és nemcsak. Milyen jó, ogy véletlenül is ezt választottam! Húzok is tuningolni kicsit… Mindenkink bátorságot, sok sikert és agyvérzésmentes tuningolást kívánok!

Kategóriák:Info Címke: , , , ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

