Kezdőlap > MKT > MKT-kedvcsináló

MKT-kedvcsináló

Az utolsó MKT már régen lejárt. Azóta már Emberhalász Igazolványunk is van, és egyesek az oklevelüket is lepecsételtették. S az IKE találkozón már megmutathattuk, hogy mit tudunk, mire vagyunk képesek, mit kellene jobban csinálni, s hogy mit ér egy MKT képzés elvégzése.
Régóta készülök megírni ezt az összefoglalót, de valahogy sose sikerült eléggé összeszedni magam és a gondolataimat, hogy egy olyan egységes, tömör iromány szülessen, ami megmutatja, miért volt jó nekem a képzés, de ugyanakkor elég objektív ahhoz, hogy valaki ez alapján tudjon mérlegelni: Elvégezzem-e vagy sem?
Megéri feliratkozni és részt venni! Nem csak azokon a feladatokon, amik érdekelnek, vagy amik tetszenek, amiket próbáltál már. Hanem azokon is, ami éppenséggel új, vagy meghaladni látszik a képességeidet. Mert nem csak te kell bizonyíts, nem csak te kell letegyél valamit az asztalra, hanem a csoport. És ez az asszem, amiről az egész MKT szól: CSOPORT! Ez a legnehezebb, amit megtanulhatsz. Együtt dolgozni nem csak a szimpatikus emberekkel, hanem azokkal is, akik nem annyira szimpik, akiknek taszít az egyénisége. Nehéz átlépni az ellentéteken, de lehetséges. S ha már megy a csoportos munka, akkor már szinte nincs lehetetlen. Addig van baj, amíg mindenki megtanul figyelni a másikra, amíg megtalálod a helyed és a feladatod! Utána minden egyszerű! Aki ezt meg akarja tanulni, annak ajánlom!
A következő dolog: annnnnnnnyi dolgot megtanulsz magadról! Hülyeségnek hangzik, de így van! Én is meglepődtem, mikor úgy mentem az első szemináriumra, hogy én ismerem magam, s kiderült, hogy mekkorát tévedtem!
Persze ott van még az a sok vagány emberke, akiket megismersz. Tudod, hogy bármiben fordulhatsz mindegyikhez, megpróbálnak segíteni! Barátságok jönnek létre… és nem csak!
A sok jókedvet, nevetést meg se kellene említeni asszem. Ilyenkor születnek az olyan jelmondatok, poénok, mint például: Na tudod-e mit kicsi kutya?! Vagy: Hát én osztán hogyne!
Nekem miben segített? Őszintén? Hát jó: amióta elvégeztem az MKT képzést, sokszor azon veszem észre magam, hogy a munkához túl komolyan állok, és a lustaság valahogy nehezen tud befolyásolni. És nagyon idegesít, ha nem figyelnek rám. Meghallgatok minden ötletet, de próbálom megtartani csak azokat, amiket jónak találok! Jobban kijövök a nem szimpi emberkékkel is. És van még egy árnyoldala: hiányoznak a csoport tagjai! 😦
Akár azt is megtehettem volna, hogy szépen leírom a programokat, az előadásokat, hogy unatkozd végig ezt az egész bejegyzést. De minek?! Remélem ebből a pár mondatból sikerült eldöntened, hogy használt-e vagy nem a képzés!

Reklámok
Kategóriák:MKT Címke: , ,
  1. katokata
    augusztus 16, 2009 - 10:45 du.

    köszi ezt a bejegyzést:)

  2. Balint
    augusztus 23, 2009 - 10:28 du.

    Szerintem jo lehet ez az MKT! Oszinten kiprobalnam, csak meg nem vagyok elegge biztos sajat magamba.
    Sokat gondolkoztam ezen, latvan az ideni IKE tabor rendezvenyen, ami szerintem nagyon jool volt megszervezve! Minden fele szempontbol…
    Ezert kitartast kivanok tovabra is:)

  3. baresz
    augusztus 26, 2009 - 12:46 du.

    katokata, én köszi az MKT-t :p S ez nem reklám volt, de az is lehetne… :))

  4. Szilvia
    november 26, 2009 - 5:06 du.

    :)…

  5. katokata
    február 8, 2010 - 10:13 de.

    az újonnan jelentkezőknek küldön az ide vezető linket…:)

  6. Szilvia
    február 5, 2012 - 5:55 du.

    Na tudod-e mit kicsi kutya?! :))

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

