Kezdőlap > Zene > Patrice – Soulstorm

Patrice – Soulstorm

augusztus 27, 2009 Hozzászólás Go to comments

Jöjjön egy olyan reggae szám, amit egy éve keresek kb., de sajna sehol se kaptam meg.

Aknai, ez neked is biztos tetszeni fog!

O dedicatie speciala pentru Gogi! 😀 (Remélem helyesen írtam!)

Reklámok
Kategóriák:Zene Címke: , , , , ,
  1. Kata
    augusztus 28, 2009 - 10:47 de.

    Én is rengeteget kerestem, de meg is találtam nemrég. Ha tudtam volna, hogy neked is kell…:)
    Sokat játszodták az Ernesto-ba, gondolom ti is azért kedvelitek 😀

  2. mcasz
    szeptember 1, 2009 - 4:09 du.

    Tenyleg teccik…Nagyon reg kerestem en is ezt a szamot!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

