Kezdőlap > Teo > Computer zsoltár – A 23.zsoltár szerint

Computer zsoltár – A 23.zsoltár szerint

szeptember 25, 2009 Hozzászólás Go to comments

Az Úr az én programozóm, nem fagyok le.

Ő installálta szoftverét szívem merevlemezére, és minden parancsa felhasználó-barát.

Könyvtára helyes döntésekhez vezet engem az Ő nevéért.

Még ha az életem problémáinak görgetősávján járok is, nem félek a poloskáktól, mert Ő az én biztonsági másolatom. Az Ő jelszava megőriz engem.

Menüt készítesz nékem az ellenségeim előtt. Segítsége csak egy billentyű leütésnyire van tőlem.

Bizonyára jósága és kegyelme követnek engem életem minden napján, életem egybe fog olvadni az Övével, és el leszek mentve örökké.

Ámen

(Köszi, Botika!)

Kategóriák:Teo Címke: ,
  1. stulok
    szeptember 25, 2009 - 2:43 du.

    Nice..:))

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

