Kezdőlap > Blogol, Filmek > Erdőfüle.ősz

Erdőfüle.ősz

Egy újabb alkotás otthonról!

Reklámok
Kategóriák:Blogol, Filmek Címke: , , ,
  1. Krisz
    október 22, 2009 - 3:04 du.

    De hol a virág? 🙂 amúgy profi alkotás, jó a zene, a felbontás, az effektusok is szépen meg vannak válogatva, és ötletes:)

  2. Móri
    november 4, 2009 - 3:55 du.

    Ne haragudj. A rét deres volt,
    a havasok nagyon lilák
    s az erdő óriás vörös folt,
    ne haragudj: nem volt virág.

    De puszta kézzel mégse jöttem:
    hol a halál nagyon zenél,
    sziromtalan csokrot kötöttem,
    piros bogyó, piros levél.

    Áprily Lajos

  3. november 7, 2009 - 8:56 du.

    Ki vagy!!!

    Végre találtam valakit aki Erdővidéki…és nem tudom kicsoda.
    Mindazonáltal örülök!

    Legyjobb üdvözletem.

  4. november 7, 2009 - 8:58 du.

    Természetesen így vagyon helyesen: Legjobb üdvözeletem.

    …csak az emotivitásom okán, mellé billentyüzök. 🙂

    • Kicsi Zsu
      november 7, 2009 - 9:43 du.

      Hát én is erdővídéki vagyok, fülei! S aki a videót csiálta a szomszédom, tehát ő es erdővídéki! 😀

  5. baresz
    november 7, 2009 - 9:55 du.

    Kicsi Zsu :

    Hát én is erdővídéki vagyok, fülei! S aki a videót csiálta a szomszédom, tehát ő es erdővídéki! :D

    Ez én voltam, csak a testvérem gépéről…:D

  6. stulok
    november 9, 2009 - 3:24 du.

    Á, de találó az az Áprily Lajos vers a feltett kérdésemre.. 🙂 bravo ! 😛

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

