Kezdőlap > Teo > III. Kárpát-medencei Református Missziói és Diakóniai Munkatársi Találkozó

III. Kárpát-medencei Református Missziói és Diakóniai Munkatársi Találkozó

Hát igen, elég szép, hosszú és sokat eláruló cím, mi? 🙂 S ha még valaki látná a programot! (Lehet későb azt is felteszem, csak most nincs értelme elvenni az emberek kedvét!) Előadás előadás hátán, rövid szünetekkel.

A mai délelőtt alatt elhangzott három előadás a “vezetők dilemmái a diakóniai szolgálatban” témáról. Kicsit az MKT-ra emlékeztet, annyi különbséggel, hogy itt nem én vagyok a legöregebb, hanem éppen ellenkezőleg!

Reggel nem ittam kávét, így az első előadás alatt serényen jegyzeteltem és drukkoltam: “Ne aludj!” Tartsd nyitva a szemed! Ne aludj!” Sikerült :D. Belegondolva aktuális téma: hogyan tudod motiválni az embereket arra, hogy elvégezzenek egy olyan munkát, amiben elég sok az akadály és a nehézség, s mindezt sokszor ingyen, vagy éppenséggel vatikáni valutával fizetnek érte.

Minden esetre azt megtanultam, hogy a jó munkahelyi légkör nagyban befolyásolja  a teljesítményt. Emellett a megfelelő időben kell alkalmazni a megfelelő vezetési stílust plusz kell legyen egy jó motivációs erő. S ne felejtsük el a csoport spirituális építkezését sem. Egyelőre ennyi.

Most zaba-tájm van, futok kajálni valamit. De még élőben tudósítok :D.

Frissítés#1:Na megvolt a kaja. Fincsi s minden, tehát akkor minden jó. S ahhoz is hozzájárult a kajaszünet, hogy rájöjjek: a banda fele doktor. Nem, nem orvos, hanem ott van a neve előtt a Dr. rövidítés. Milyen butának érzem magam közöttük! 🙂 S még esik is az eső, kezdek depis lenni. Az is fokozza, hogy hiányzik a Kolozsvár, s ő 😦

Frissítés#2:Kezdett eluralkodni rajtam a “Jajjj, de egyedül vagyok!” érzés… mikor találkoztam Szááángyörgyiekkel, akik közül ismertem is valakiket. Így már nem csak egy valaki vagyok, hanem valaki. 😀 És a műhelymunka alatt rájöttem arra, hogy mennyire jó úton haladok affelé, hogy “tipikus pap” legyek, aki szeret parancsolgatni másoknak, még akkor is, ha alig (vagy egyáltalán) nem ért egyébbhez! Jó lenne elkerülni! 😀

Frissítés#3:Apáááááám! Kató Kata máris belekötött a fenti mondataim egyikébe! Na szóval! Vacsora… túl vagyok egy Kató Béla előadáson, és egy másikon, ami olyan szórakoztató volt, hogy csak na! Hiába, van aki tud előadni…Remélem héttől majd én is tudok!

Frissítés#4:Na megvolt a nap! S megvolt a beszámolóm! Rájöttem: az a baj velem, hogy hiába gondolom át, hogy mit mondok, és hiába írom le a főbb pontokat, mindig elfelejtek valamit! De azé’ tudok nagyokat mondani!:D S hogy milyen volt? Minden jó, csak a sok figyeléstől “Fáááááááááj a fejeeeeeeeeeem!” feelingem van 🙂 Na jó éjt!

Frissítés#5: Na szóval! Utolsó este Beregfürdőn! Azaz estefelé… s mi maradt meg? Pfuuuujjjjj! Sok minden. De leginkább az, hogy “Miért kell olyan élesen elhatárolni a diakóniát, a missziót és a lelkigondit?” Vagyis… vannak helyzetek, mikor el kell, de szerintem ehhez kellene érteni egy papnak (esetleg teológusnak is.).

Frissítés#6:Vége a mai napnak is. Ismét tanultunk, menedzseltünk, olvastunk, hallgattunk és előadtak! Azé’ fárasztó hallgatni is! Ja, s ami nagyon jó volt a mai napban, az a Romano Glaszo együttes előadása! Cigányzene… azé’ tudnak valamit a cigányok… vagyis egy része!

Reklámok
Kategóriák:Teo Címke: , , ,
  1. stulok
    április 19, 2010 - 4:55 du.

    Csi! Ne búsúlj.. Kellenek ilyen alkalmak, hasznosak.. egyrészt az előadások, de ha azok nem is, akkor az új ismerettség, az új légkör, helység, környezet..:) s ez a sok új nem tart sokáig, még csak 2-3 nap.. szerintem jó, hogy elmentél 🙂

  2. Kicsi Zsu
    április 19, 2010 - 7:45 du.

    Az az O, vajon ki lehet?
    Nem hiszem, hogy ezert ennyire bozzaszto lenne, na de a pottyos mindent megold:P

  3. Kato Kata
    április 21, 2010 - 11:37 de.

    a 3. bejegyzés tetszik a legjobban… 2szer is benne van a Kató név:)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

