Kezdőlap > VH > El vagyunk intézve!

El vagyunk intézve!

Úgy néz ki, hogy… rajtam kívül is vannak olyan emberek, akik szinte mindenhez értenek. Jó példa erre Dancs Annamari. Összeköti a kellemest a hasznossal, és amellett, hogy énekelt, Háromszéket is reklámozta Kanadában. Tette ezt azért is, mert ő Háromszék újdonsűlt kulturális nagykövete, akit az RMDSZ bízott meg. Állítólag már rég így van, de én most olvastam az erdély.ma oldalán!

Apám, mik vannak! Örülhetünk, végre van saját kulturális nagykövetünk! Még azt is megspórolta nekünk, hogy megválasszuk, hiszen olyan egyértelmű, hogy ő a legrátermettebb erre a feladatra.

El is képzeltem, amint koncert után leül egy osztováta mellé, szilvapálinkát szürcsölget, kürtőst csipeget, szégyenlősen simogatja a székely rucijának a szélét, közben énekli a “Gábor Áron rézágyúja” kezdetű dalt. Persze lehetne ezt azzal fokozni, hogy bordát kötöget és közben megformázza  Szent György szobrát, amint a sárkánnyal viaskodik. Nekem a képzeletem csak ennyire terjed ki, de ő bizti, hogy meg sem izzad, ha mindezt egy időben végzi!

És amit itt, azaz feljebb leírtam, igyekeztem a legirónikusabb hangnemben tenni, hogy találjon is a címhez a bejegyzés! S nem szégyenlem magam ezt tenni azzal, aki a legnépszerűbb a romániai magyarság körében, s aki ennek ellenére Bukarestben táncikál és énekelget? Hát bocs, de én ilyen vagyok, hogy nem tisztelem azokat, akik fáradthatatlanul dolgoznak Háromszékért!

Egyik ismerősöm szavaival élve: azé’ nem lehetne tüzet gyújtani az eszével! 😀

Frissítés#1: Még az is eszemben volt, hogy megkérdezzem: Milyen kormánynak a nagykövete? Ja, hogy csak idézőjeles? Ééééééértem… ííííííígy már más!

Még jó, hogy nincs magassághoz kötve ez a tiszt(ség)! Hjajjj, jajjj! Milyen goni vagyok!

Kategóriák:VH Címke: , , , ,
  1. április 20, 2010 - 8:35 du.

    Kedves Barni! Teljesen egyetértek az írásoddal, ki kérdezte meg a háromszékieket, hogy akarják-e egyáltalán Dancs Annamarit,mint kulturális nagykövetüket? Azt hiszem ötletet adtál a mai írásomhoz, köszönöm, majd linkelem 🙂
    Amúgy még nem volt időm beleolvasni a blogodba, de nemsokára időt kerítek, de még adásban vagyok:)

    Üdvözlettel,

    Gálfalvi Zsolt

  2. Kato Kata
    április 21, 2010 - 11:38 de.

    én azt képzelem el, hogy ül egy ilyen kerekasztal-megbeszélésen, és akkor ott mindenki mond nagy okosakat, és egy pillanatában felszökik és elkezdi hangosan kiabálni: ÉS AKKOR TAPS, LÁSSAM A KEZEKET:))

    • baresz
      április 21, 2010 - 11:41 de.

      😀 Vagyis megmutatja, hogy milyen tehetséges! És a rövidke fellépése után a közönség tombol, előáll a rózsaszín trabi, elnézést kér, mert fellépésre kell sietnie, s RMDSZes zászlót lobogtatva elviharzik!

  3. Kata
    április 22, 2010 - 11:48 de.

    Remek ez a cikked, Baresz! Éreztem benne az iróniát, csak gratulálni tudok, jól beszóltál. Hogy mikek vannak, az ember pofája leszakad…

    • baresz
      április 22, 2010 - 11:50 de.

      Danke, danke! S én osztán hogyne szóltam volna bé’! 😀 “mikek” vannak…

  4. sziLi
    április 22, 2010 - 2:13 du.

    Találóbb lenne az LHP nagykövet….
    (LHP=legyünk hülye p*csák)
    ….vagy HK nagykövet :))
    (HK=Hello Kitty)

    • baresz
      április 22, 2010 - 6:14 du.

      Nem nyilatkozom!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

