Kezdőlap > Blogol > Álomutazás…

Álomutazás…

vonat Mondtam már, hogy imádok vonatozni? Nem, nem mondtam… akkor most mondom: imádok vonatozni! Nem csak az ákcseleráttal s a rápiddal, hanem a perszonállal is (magyarul személy-, de találóbb a szemétvonat elnevezés).

Az ember felül a vonatra Kolozsváron, s Ágostonon leszáll. Közben néz pár filmet, olvas, mindezt kellemes hüvösben, mert úgy-e van légkondi! Lassan bevonatozunk Európába! Szerintem ott is mi leszünk az utolsók. Ha 282 kilóméteren felszed a gyors 1:30 késést, akkor mi lehet pölö Budapestig? Na de, aki a kicsit nem becsüli annak nem való a sok! Én pedig becsülöm, még akkor is, ha a kalauz a harmadik rimánykodásra is azt válaszolja, hogy megnézi, miért nincs áram!

Az ember azt hiszi, hogy sose tud meglepődni, de téved! A CFR mindig tud vaami újat produkálni. Ha nem cigánygyerekeket, akkor késést, vagy meleget,vagy hideget, vagy bűzt, vagy zajt, vagy lassúságot, vagy mindezt együtt. Egyelőre ennyi, de szerintem még lesz, amit ide soroljak, ha sokat vonatozok, mert a CFR nem merítette ki a meglepetéses varázs-zacsit!

Valahogy nemtok kiakadni azon, hogy az este Tövisen vártam pár percet. Ismét késés miatt természetesen. Nem várt meg a váltás! De valahogy nem lettem ideges sem. Ezért éri meg Romániában élni: a legrosszabbra számíthatsz, s ha annál jobb lesz, akkor csak pozitívan csalódhatsz. 😀 Szóval tövis. Állomás. Emberek alig, annak is nagyrésze csavargó és/vagy részeg! Nem túl bizalomébresztő, de na… micsiáljak? Még szerencse, hogy ott volt István, akivel már ketten voltunk magyarok. Nézzük, hogy csak 25-30 percet kell várni, mire a CFR ismét meglepett: a vonatunk 100 percet, a másik pedig 35 percet késik! Mondtam én… Minden azért, mert csupa 23 lej a szemétvonatra a jegy, s 40 az ákcselerátra… megéri, nem? Extra várás, extra blattolás! Mindez benne van a jegy árában.

Annyi pozitvum van a tegnapi estében, hogy van egy új szövegem: lekéste, mint én a tövisi váltást…:)

UI: asszem valamikor írok majd egy képes beszámolót, hogy mindenkinek kedvet csiáljak a vonatozáshoz Romániában!

Kategóriák:Blogol Címke: , , , ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

