Kezdőlap > Uncategorized > Hülye Iwiw körüzi

Hülye Iwiw körüzi

Érdekes Iwiw körüzit kaptam, amit ha nem küldök tovább, akkor törülnek a hálózatról!

> > Hello, kedves >felhasználó. Szeretném veled tudatni ,hogy,
> > ha ezt a levelet nem küldöd el 3 héten belül, minden
> > ismerősödnek akkor törlünk a rendszerből,mert: -Majdnem
> > hogy, tele van a server (hálózat)Nagyon lassú az -És mert
> > sokan panaszkodtak… (Pl.: Lassú, Van akinek 4-5de több "
> > -je " is van de szinte egyiket sem használja stb.)
> > Megjegyezném,hogy egyenként törölni minden 3 hétnél (azaz
> 1
> > hónap) régebben meg nem látogatott -et nagyon sok időbe
> > telne. Ezért létrehoztunk egy olyan, programot amely
> követi
> > a levél útját.(Tehát ha te elküldöd 100 embernek akkor
> > nyomon követi, hogy ők is elküldték e vagy sem.) FONTOS!!:
> > Ez nem sima körlevél, nem egy hóbort NEM egy felhasználó
> > találta ki. Szóval NEM vicc.Tényleg KÜLDD EL Vagy
> > kénytelenek leszünk törölni.
> > Üdv: az csapata
> > Megértéseteket köszönjük! töröltek közé végleges törlés
> > origo soop virgo espell

iwiw_logo02gif Na mármost, szerintem mindenféle kommentár nélkül is lehet látni, hogy ez egy olyan emberkétől származhat, aki nagyon pihent, és unatkozott, hogy ilyesmit cirkál. De aki továbbküldi, na az… hogy lehet ilyen okos?!

Én biza nemtom megállni, hogy ne szövegeljek! Pár pont, amibe belekötök:

1. A kezdeti egyes szám első személyből (“Szeretném veled tudatni”) szépen észrevétlenül átvált többes elsőbe, és a “csapata” nevében beszéln!

2. A szerver nem “sz” betűvel kezdődik?

3. A hálózat nagyon lassú, és sokan panaszkodnak, hogy lassú :)) Jobb technikai kifogás nem akadt?

4. Nehogy má egy program gyorsabb legyen, mint a törlés! 😛

5. Most jön a kedvenc részem: ez nem vicc! Ez komoly! Tényleg nem vicc! Szerintem ha az Iwiw küld egy ilyen körüzit, akkor nem próbálnak meggyőzni, hanem leírják szépen, érthetően, és nem pancser módra. Ha mégis ilyen amatőrök, akkor inkább nem is leszek tagja…

Asszontam, hogy én tovább nem küldöm, az bizti! Ne terjedjen a hülyeség!

Frissítés #1: Ismét megjött az üzi! Komolyan veszik :))

Kategóriák:Uncategorized
  1. stulok
    június 15, 2010 - 11:51 de.

    Én még nem kaptam.. :)) nehogy elküldjed 😛

  2. június 15, 2010 - 10:06 du.

    arrol en is olvastam h most a twitter es a facebook lett a meno

    • baresz
      június 15, 2010 - 10:14 du.

      Amíg a Twitter össze nem omlik…:D

  3. stulok
    június 16, 2010 - 2:07 du.

    Vagy amig azok is kuldenek valami ehhez hasonló e-mailt 😀

    • baresz
      június 16, 2010 - 2:13 du.

      E-mailt nem, de a VB miatt elég sok csiripet 😀

  4. Zsuzsa
    június 16, 2010 - 2:10 du.

    én ezt a körüzenetet legalább 25-ször kaptam meg az utóbbi 24 órában. vannak pihent emberek.

    • baresz
      június 16, 2010 - 2:12 du.

      Én vagy 6-7 alkalommal kaptam meg… az én ismerőseim ezek szerint vagy okosabbak, vagy nem iwiweznek annyit, vagy értenek a szóból, vagy kevesebben vannak…:D

  5. június 16, 2010 - 5:51 du.

    Osztan ha 3 het mulva torulnek oszt ne pofazza :))
    Amugy ha tovabb kuldod akkor az iwiw s a Majkroszoft ad valami elmebeteg ize… az ne… leukemias gyereknek 1 centet minden elkuldott levelert. Meg az sem eri meg?

  6. baresz
    június 16, 2010 - 6:39 du.

    Ezt nem írta a levélkében…:P De ha jön ilyesmi, akkor továbbküldöm asszem!

  7. baresz
    június 16, 2010 - 9:06 du.

    Na ma ezt írta az Iwiw:

    Sziasztok!

    Ismét keringenek az üzenetek közt hamis körlevelek, lánclevelek az iWiW-vel kapcsolatban. Itt szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy soha nem küldünk körlevelet, a hivatalos kommunikáció csak itt, a Gépház üzen ablakban folyik. Kérjük, hogy ezeket az üzeneteket NE továbbítsátok!

    GH.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

