Kezdőlap > Zaba > Megsült az agyam!

Megsült az agyam!

…nem, nem a sok tanulástól, de majdnem!DSCF2405 [1600x1200]

Az egész azzal kezdődött, hogy mostanában annyira kívánós vagyok! 😀 Valamit meglátok, s máris: Ez kell nekem! Így voltam az Auchanban is, amikor megláttam a disznóagyat! Hmmmmm… ki gondolta, hogy ez lesz a vége? Megmostam, megfőztem, megsüt(ö)tem, de mikor faltam belőle egyet, kétféle érzésem volt: az első, mintha valamiféle benszülött lennék, aki megeszi az elejtett állat agyát, hogy birtokolja annak tudását! A második pedig kicsit modenrebb: Hannibal Lecter érzése lehetett ilyen, csak ő élvezte is, mikor valakit felfalt…

Akkor jöjjenek a képek! Annyira nem rossz:

DSCF2400 [1600x1200]

DSCF2403 [1600x1200]

DSCF2404 [1600x1200]

 DSCF2406 [1600x1200]

Reklámok
Kategóriák:Zaba Címke: , , ,
  1. június 20, 2010 - 7:49 du.

    Ki nem állhatlak baresz koma,mert most megint éhes lettem:) Megyek felnyitom a lakótársam koponyáját:D

    • baresz
      június 20, 2010 - 7:52 du.

      Hát… ha az jobb, mint a disznóagy s van akkora… de minnyá’ lépek a monostor felé, s kaphatsz a tegnapi maradékból! 😀

  2. Kató Kata
    június 20, 2010 - 9:32 du.

    fúúúúúúúúúúúúúj

    • baresz
      június 21, 2010 - 7:11 du.

      Kató Kata :

      fúúúúúúúúúúúúúj

      biza…

  3. Kicsi Zsu
    június 22, 2010 - 12:01 du.

    Te jo eg:P Nem vagy fix, miket eszel? A multkor a gerincvelot kivantad meg, vagy mit:) bajok vannak:P

  4. stulok
    július 5, 2010 - 12:31 du.

    Nekem izlett 😀 persze soookkk kenyérrel 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

