Kezdőlap > Zene > World Cup 2010 songs

World Cup 2010 songs

2010-logo Aszittem a nyáron az lesz a legnagyobb esemény, ha lejár a szesszió, meglesz a licenc, s lehet pihenni kicsit. Tévedtem: a szesszió még nem járt le, a licenc csak ősszel lesz, de itt a VB! Igaz, hogy eddig összevissza olyan 25 percet ha néztem a mérkőzésekből, akkor sokat mondtam. De legalább itt van ez a válogatás, amiben vagány számok vannak!

Élvezd!

 

Itt a námbör van sláger: K’naan ft. David Bisbal – Waving Flag

 

 

A szekönd hit: Shakira – Waka Waka (This Time for Africa)

 

 

És a többiek: Dave Henson – The Vuvuzela Song

 

 

Stand as one

 

 

Pitbull feat. TKZee adn Dario G. – Game on

 

 

Nneka – Viva Africa

 

 

Angelique Kidjo feat. Bono and John Legend – Move on up

 

 

Judy Bailey feat. Uju – Spirit of freedom

 

 

Dr. Krápula – Gol de mi corazon

 

 

Végül pedig a Waving flag magyar verziója:

Reklámok
  1. simonlacko
    június 22, 2010 - 8:56 du.

    En vagyok az elso komentalo?ma lattam az m1-en egy videot az africat az tetszik az is focis menet volt.te yahon nem v elerheto?

    • baresz
      június 22, 2010 - 9:07 du.

      Igen, Lackó, te vagy az első kommentáló! S én a második! De igen, most is messen vagyok…

  2. simonlacko
    június 23, 2010 - 6:26 du.

    de te barni a weblaposok szabad magukat komentaljak?

    • baresz
      június 23, 2010 - 7:40 du.

      Úgy néz ki, hogy igen…:P

  3. Nyuszika7H
    június 26, 2010 - 12:19 de.

    A magyar Waving Flag miért lett az utolsó? Szerintem a legjobb, az eredetinél is jobb. Bár ezen a kettőn kívül csak a vuvuzelást hallgattam meg.

    Jelenlegi állás:
    1. Nálunk van a labda! (magyar Waving Flag)
    2. Waving Flag
    3. The Vuvuzela Song

    • baresz
      június 26, 2010 - 5:52 du.

      A sorrend VÉLETLENÜL alakult így… Én mindeniket szeretem! Habár szerintem a magyar nincs olyan jó, mint az eredeti… Lehet azé’, mert az szoktam meg és hallottam előre!

  4. Kati (tudod, a másik, akit ezer éve nem láttál :P))
    június 26, 2010 - 9:58 de.

    az m1-est már süketre nyomják a tévébe, mi meg mostanába olyan hangosan élekeljük a zurammal, hogy már a szomszéd is kivülről tudhatná :)) de mindegyik klip nagyon jó, sajna a meccsek már nem ennyire…

    • baresz
      június 26, 2010 - 5:55 du.

      Én néztem a dánia-korea mecsset, azt élveztem… a többit nemtom!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

