Kezdőlap > Blogol > Nózi

Nózi

DSCF2935 Hát… hol is kezdjem! Ejisze ott, hogy ha olvasod ezt a blogot, akkor valószínűleg ismersz. S ha ismersz, akkor nagy az esélye, hogy tudd: ma van a születésnapom. Biza, 23 lettem ma. De már a tegnap megkaptam az ajábdékom Krisztinától. Már ő sem bírta titkolni… Annyit találgattam: Ruha? Nem ruha. Elektromos valami? Nem elektromos. Megmarad? Akkor nem kaja.

De kaja… csak nem nekünk, hanem a kígyóknak. Biza, Nózi egy tengerimalac, aki lány. Mindigis akartam egyet magamnak, akinek a neve Adolf lett volna. Őt is annak akartuk nevezni, úgyse tudja senki a nemét. Csak mi… s ez éppen elég ok, hogy új nevet találjunk neki.

Ma reggel meg is volt az első incidense az emberi nemmel: lepisilte Krisztina ruciját. Igen, reggeli dolgok, amit nem lehet elhalasztani.

S hogy őszinte legyek, ez a blog egy indirekt módja annak, hogy tudassam az otthoniakkal: van tengerimalacom. Anyum asszonta kitagad, ha hazaviszem. Sajan nincs más választása, mint megbarátkozni vele… hátha mégsem gondolta komolyan a kitagadást!

 

DSCF2932  DSCF2952

 

És rájöttem, hogy egy igazi vérbeli profi blogger veszett el Nóziban:

DSCF2953

Kategóriák:Blogol Címke: , , ,
  1. stulok
    július 6, 2010 - 12:11 du.

    Azt a.. leköröztél.. én is épp befejeztem a Nózi-s bejegyzésemet, beszélgettem Zsuzsával, s hát már tud Nóziról.. “hmm, ” – gondoltam – olyan hamar még nem olvashatta el az én bejegyzésem.. gondoltam valami zseni, vagy valami nem stimmel.. kiderült h te már beszámoltál róla 🙂 hát én is 😀

    • stulok
      július 6, 2010 - 12:12 du.

      Ja.. az tutti h én reggel nem fogom többet ölbe venni, amig be nem fejezte dolgát 😀

    • baresz
      július 6, 2010 - 3:47 du.

      Hát… muszáj volt írjak!

  2. Szili(Aknai)
    július 6, 2010 - 3:19 du.

    Elsosorban Isten eltessen!
    Masodsorban,remelem en is veszek egyet a nyaron:P…emlekszel,h egyszer beszeltuk ezt:P

    • baresz
      július 6, 2010 - 3:48 du.

      Jaja! Ha lesz neked is, akkor majd bemutatjuk egymásnk őket! 🙂

  3. Kato Kata
    július 6, 2010 - 8:04 du.

    képzeld. a facebookon hamarabb írtam a commentet arról, hogy nagy blogger lesz nózi, és hát te is írtad látom:) érdekes. kéne csinálj egy ilyen blogot “ahogy én látom a világot, tengerimalacként”. s lenne ilyen:
    “ma reggel a gazdi aszonta nincs kaja, csak valami rossz keksz. oszt egész nap ment a gyomrom. na de attó még szeretem:)”

    • baresz
      július 6, 2010 - 9:11 du.

      Keksz nuku! Gyomormenés nuku! Csak MUUUUUROOOOOK! 😀 Muhaha!

  4. Kicsi Zsu
    július 6, 2010 - 8:05 du.

    Jol gondoltad Krisztin…Zsuzsa zseni:P
    Hozd haza, megbeszeltem Anyuekkal, de ezert sokkal tartozol, naagyon naagyon sokkal:P Naponta csak 1 ora net, ami azt jelenti, osszvissz 1 orat tartozkodhatsz a szobamba, amit ma olyan szepen kitakaritottam, hogy csillog villog:P
    Okkezsoke?

    • baresz
      július 6, 2010 - 9:12 du.

      Ja, ha van napi plusz egy óra, akkor meg is simogathatod Nózit! 😛

  5. akinomnikamo
    július 6, 2010 - 9:21 du.

    nagyon cuki Nózi :)…amúgy meg Boldog Szülinapot!…majd ha haza megyek és te is otthon leszel ako ütközünk és megünnepeljük utólag is 😀

  6. Kicsi Zsu
    július 6, 2010 - 10:14 du.

    Anyuci azt mondta, inkabb kellett volna vegyen Krisztin egy 170 kg disznyot:P

  7. július 6, 2010 - 11:32 du.

    A viseelet az nem hazudik! 😀

  8. Kató Kata
    július 7, 2010 - 10:49 de.

    :)) ez a 170 kilós disznó nagyon jó:)):))

    • baresz
      július 7, 2010 - 1:38 du.

      Biztos… csak nekem nincs!

      • stulok
        július 7, 2010 - 2:22 du.

        Na.. nevessetek ki.. meg Nózit is..

  9. stulok
    július 8, 2010 - 12:50 du.

    .. a testvérét nem reklámozod? 😀

    • baresz
      július 8, 2010 - 12:52 du.

      Az az Aknai dolga… de majd ő is felkerül bizti!

  10. Szili(Aknai)
    július 8, 2010 - 9:39 du.

    Hehe…koszi pajtars,h reklamozod:D Alig varom mar lassam:)

  11. július 9, 2010 - 11:24 du.

    A halat haza birtad-e? ;))

  12. stulok
    július 14, 2010 - 12:47 du.

    Mit csiál még Nózi? sugjad meg neki, h nemsokára megyek hozzá :p

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

