Kezdőlap > Blogol, Filmek > Újabb ERDŐFÜLEI SÖRFESZTes reklám!

Újabb ERDŐFÜLEI SÖRFESZTes reklám!

augusztus 17, 2010 Hozzászólás Go to comments

Ez is házi készítésű… és rövidebb, hogy Kató Kata se kössön bele! 😛

…nem lesz nulla…

Reklámok
Kategóriák:Blogol, Filmek Címke: , ,
  1. katokata
    augusztus 17, 2010 - 1:13 du.

    na ez már jobb… a zene nagyon jó választás… és a vágás is… és több az igazi reklámrész benne. ezért adok egy 9.50et:P

    • baresz
      augusztus 17, 2010 - 7:19 du.

      A zene nekem is az egyik kedvencem :D! És tudtam, hogy azért is belekötsz! 😛

  2. Szili(Aknai)
    augusztus 17, 2010 - 6:05 du.

    Na aztan,h mik tortennek nalatok,hee! Bezzeg engem meg sem hivsz,kicsi pajtas:P

    • baresz
      augusztus 17, 2010 - 7:20 du.

      A meghívás mindenkinek szól, kicsi pajtás! De most meghívlak: Szili, sok szeretettel meghívlak a sörfesztre! 😛

  3. nagy bogi
    augusztus 17, 2010 - 11:07 du.

    …latom mar meggyogyultal:P…jo lett:)

  4. Szili(Aknai)
    augusztus 18, 2010 - 8:39 du.

    Jaj koszi Barni pajtasom!most mar nyugodtabb vaok:P

  5. Takács Zoltán
    augusztus 21, 2010 - 1:54 du.

    jó lenne egy szép barniféle bejegyzés… de ami nem a sörről szól…

    • baresz
      augusztus 25, 2010 - 11:39 de.

      Az is lesz… csak kellett kicsi reklám na! Éppen most akarok írni a pálinkáról! 😛

  6. Kato Kata
    augusztus 21, 2010 - 1:55 du.

    nem nem nem…. én nem tudom mivan… de én irtam az előbbit, kató kata:)

  7. augusztus 22, 2010 - 12:23 du.

    gyerekek barni jol vegezte dolgat,anyi sort megittam h az nem kicsi man a lagzibba kolaval ittam a sort ugy fincsi

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

