Kezdőlap > Uncategorized > Egyetemkezdés

Egyetemkezdés

szeptember 24, 2010 Hozzászólás Go to comments

terv Megint itt az ősz. S a hideg, az eső, a szél. S itt az egyetemkezdés. Jönnek a “gólyák”, okosabbnál okosabbak, szebbeknél szebbek, ügyesebbnél ügyesebbek, és mind telve vannak tervekkel, lázas tenniakarással.

Így voltam vele én is! Nem csak első éven, hanem minden év megkezdésekor. Annyi tervem volt, ami mind arra várt, hogy elkészüljön. Az optimizmus nem engedett helyet a félelemnek, hogy esetleg nem lesz minden úgy, ahogy elterveztem. A szobatársaimmal cipekedtünk, szobát rendeztünk, takarítottunk s elégedettek voltunk azzal, amit elkészítettünk!

Az idén pedig nem ért utol ez a tenniakarás! Láttam Zsuzsán s Krisztinán, ahogy fáradhatatlanul pakoltak, takarítottak, tervezgettek! Engem valahogy nem kerített a hatalmába! Nem szeretném azt hinni, hogy már nincs olyan valami a fejemben, amit tervnek neveznek! Van! Csak valahogy másféle tenniarkarásban nyilvánulnak meg…

Pedig jobb volt, amíg még én is olyan fáradhatatlan, lázas, szűnni alig akaró tenniakarással kezdtem az évet! Legalább kisebbek voltak a nehézségek (vagy csak kisebbnek tűntek), rövidebbek a percek, és közelibb volt a jövő!

Reklámok
Kategóriák:Uncategorized
  1. szeptember 24, 2010 - 9:41 de.

    szia Barni hát én is megyek mezöre és mindent megcsinálok mit mondnak ez igy helyes dolgozni is kell néha,s sok siker az egyetemhez.

  2. Szili(Aknai)
    szeptember 24, 2010 - 9:25 du.

    Kis emos:P

    • baresz
      szeptember 26, 2010 - 9:14 du.

      Mi az hogy! Már feketében járok, fekete a hajam, feketével van kihúzva a szemem, fekete a lelkem, pengével csapolom magam, s közben mormogom:”Emos vagyok! Utálom a világot! Emos vagyok! Utálom a világot! Emos va…” :))

  3. szeptember 27, 2010 - 3:02 du.

    Világ vagyok, utalom az emokat… :))

  4. október 5, 2010 - 6:27 du.

    Hol jársz szomszéd? :-/ 🙂

    • október 5, 2010 - 7:22 du.

      En ott, ahol a madar sem jar…:(

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

