Kezdőlap > Blogol, Info > Fészbúk

Fészbúk

21372_facebook Elnézem, hogy mindenhol s mindenkiben ott van ez a szó! Aki nincs a szosiál netwörkön regisztrálva, az nem is létezik lassan! Egyik ismerősöm mondta, hogy ha nem jelenik meg az élete a Fészbúkon, akkor annyi, mintha meg sem történt volna! Van is pár száz fényképe! Fészbúk asztali gépre, laptopra, telefonra! Mindenhol ott van Zuckerberg találmánya. Az lehet el magával!

Csak azt nem értem, hogy miért szidják egyesek? Mert nem ők találták ki? Ha a világ másik végén is vagy, nagyjából tudod, hogy mi történik az ismerősökkel, barátokkal. Ahogy Lacika mondta: “Jó ez a Fészbúk, me’ tudni lehet, hogy ki micsinál!” Feltéve ha naponta használja az illető az oldalt. Ha megismerkedsz valakivel, otthon egyből keresed meg az oldalon.

Gondolkoztam azon, hogy mi lehet a siker titka… nem mintha akarnék egy Fészbúk klónt vagy másolatot csinálni! Minél többet gondolkozok ezen, arra jövök rá, hogy minden megvan benne, ami kell egy közösségi oldalra: képek, kommentek, chat, infók, játék! S ne felejtsük el, hogy ingyenes! Még melyik oldal nyit lehetőséget arra, hogy egy ötszázmilliós közönséghez juttasd el ingyen a reklámot?! Ha valami jót reklámozol, öt perc alatt ezrek lájkolnak! Nem azt jelenti, hogy vásárolnak, vagy csatlakoznak stb, hanem ismertséget jelent. Ott van pölö a fülei honlap. A látogatók többsége a Facebookról kattan az oldalra!

Asszongyák, hogy nem egészséges az Arckönyv használata az emberi kapcsolatokra. Hol olvastam… nem emlékszem! Valahol olvastam, hogy az ilyen közösségi oldalak az emberi kapcsolatokat tönkre teszik. Én ezt nem érzem, sőt!

Van négyszáz annyi barátom az Arckönyvön! Elmondhatom, hogy csak olyant veszek fel, akit ismerek! Azért felvenni valakit, mert barátom barátjának a barátja, s esetleg van pár közös barátunk?! Nunu! Felteszem egy cikk linkjét, ami tetszik, két-három számot, lájkolok 4-5 oldalt. Az emberek megnézik, s azt hiszik ismernek! A Fészbúkon keresztül, mi?! :)) Pedig dehogy!

Valószínűleg ezt a bejegyzést is a Fészbúkon keresztül fogják elolvasni a legtöbben! 😀

  1. kati, a másik :-P
    február 20, 2011 - 10:25 du.

    az én telefonomom külön telepítve van egy facebook alkalmazás. mert olyan fontos 😉 és én bevallom,h gyakran használom is. nem osztok meg mindent mert magánélet is létezik,de kifejezetten jó,h a barátaimat, kollégáimat, távol élő rokonaimat egy helyen megtalálom. hiába nah… a kényelem 😛

    • baresz
      február 20, 2011 - 10:50 du.

      Igan, a kényelem! Nekem nincs a teflonomon, de ha valahol találok wirelesst, a második dolog, amit megnézek az a Fészbúk! 😀

  2. február 20, 2011 - 10:36 du.

    Nem kell azért olyan merevnek lenni a barátkozásokkal, mert biza teljesen idegeneket fettem fel barátoknak, akikről kiderült, hogy több osztani valónk van együtt, mint az igazi ismerősökkel. Szerintem az idő és az alkalom majd szelektál. Játékokon keresztül is lehet ismerkedni, sok lelki vonatkozást lehet észre venni egy rendetlen farmjátékban vagy egy rendezett városépítésben. Olyan ez, mint egy digitális szobrászat, kifejezi az ember lelki alkatát.
    Jó ez a fészbukk, noha fenntartással fogadtam az elején, el kell ismerni megvannak az előnyei is. Elvégre valaki mondta, hogy ugyanabból a vasból önthetsz harangot is, ágyút is.

    • baresz
      február 20, 2011 - 10:52 du.

      Nem az a gond, hogy merev vagyok, vagy nem akarok megismerni embereket! Inkább az tart vissza attól, hogy mindenkit elfogadjak, hogy lassan lesz ezerannyi ismerősöm, aminek felét nem ismerem, s azokkal nem is kommunikálok semmilyen módon! Csak azé’, hogy nőjjön a szám, nem érdemes!

      • simon
        március 13, 2011 - 9:22 du.

        ebben igazad van

  3. február 21, 2011 - 12:16 de.

    Én is a fészbukról léptem ide 😛

  4. február 21, 2011 - 5:15 du.

    Én nem a fészbúkon keresztül olvastam, baj-e?
    Engem légyszi törülj ki a barátaid közül, mert nem ismersz! 😀

    • baresz
      február 21, 2011 - 6:06 du.

      Én nem töröllek, csak egy sallert adok… vagy kettőt!

    • baresz
      február 21, 2011 - 6:07 du.

      Akkor ügyesen lépjél fel a Fészbúkra, s onnan kattints, hogy ideérjél! Na! Gyorsan

  5. Putnoky
    február 21, 2011 - 5:58 du.

    En csak Simon Barni statuszat figyelem,mert ha az megvaltozik akkor van uj olvasnivalo a blogon;)

  6. február 22, 2011 - 2:54 du.

    Taníts Putnoky…

  7. február 25, 2011 - 3:22 du.

    Tan-tan 😀

  8. március 12, 2011 - 3:24 du.

    ez a hüje fézbuk ha ha ha

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

