Kezdőlap > Blogol, Kepek, Teo > Az otthon

Az otthon

171086_183985321624405_100000388166252_484173_5770854_o A VAUn ismét lesz pályázat. Most a pályázatot fotó pályázatra értem. A téma pedig az otthon. Elgondolkoztam én ezen, hogy lehetne megközelíteni a témát. Mert nem csak az asztalt jelenti, ami köré leül a család. Édes kevés lefényképezni a szobát, miközben a femili nézi a Barátok közt-öt. S milyen egyszerű lenne egy kép egy rendetlen szobáról, ami teli van mindenféle tárggyal, s olyan sejtelmes a megvilágítása.

Ez mind kevés! Valami olyan kellene, amin látszik az, hogy az otthon mitől lesz otthon. S ez a nehéz pontja, mert otthon elég sokféle van. Van, ahol család lakik, tele van élettel, melegséggel, szeretettel – karácsonykor ez jut eszébe egyből az embernek, a szeretet, a család. S így lesz elcsépelt, tucatfotó a szépen megtervezett és kitalált pillanatból. Vagy van az otthon, ami szomorú, rideg, magányos. Pont az ellentéte az előzőnek, mégis a témáról szól.

De kitaláltam, hogy mit jelent az otthon nekem, s mi kellene valahogy megjeleníteni. Szóval, valami olyasmi kellene, amin látszik az, hogy ott az a lakás, ami attól lesz otthon, hogy az ember hazamegy, pihenhet, a családjával van. Amolyan “az én házam az én váram” típus, és a hangsúly az enyémen, a miénken van. Mert van egy olyan oldala is, hogy a te kint maradsz. Ez az én otthonom… persze vendégek jöhetnek, de ők nem haza jönnek!

Nem tudom, mennyire érthető az elképzelés, de ha van valakinek valami ötlete, megpróbálom megvalósítani… 🙂

  1. október 26, 2011 - 10:59 du.

    Az otthont lehet tágabb értelemben is venni szerintem, Erdőfüle, Erdővidék…:)
    Sok sikert a pályázathoz! :-d

  2. október 26, 2011 - 11:02 du.

    megnézve az adott oldalt, a templom nem árt benne legyen a képben >:)

    • baresz
      október 27, 2011 - 1:50 du.

      Nem, nem árt… csak nem éppen úgy képzeltem el a képet. 🙂

  3. október 31, 2011 - 6:22 du.

    Nem a templomon fog múlni Varga Levente:P A pályázat a földi és nem a mennyei otthonra vonatkozik …

    Te Barni, nekem az otthonról egy szám jut eszembe. Roy és Ádám: Az otthon itt van. Nekem az otthon azokat jelenti, akiket a legjobban szeretek. Ha ők velem vannak, mindenhol otthon tudom érezni magam.

    • baresz
      október 31, 2011 - 6:24 du.

      Igen, ez is egy meghatározás! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

