Kezdőlap > Kepek > Fehér “feteke-fehérben”

Fehér “feteke-fehérben”

Ha valakinek azt mondod, hogy tél, egyből a hideg jut eszébe, a vakító fehérség, amitől fáj a szemed és a hó! A medve téli álmot alszik lehet korcsolyázni, s megáll az élet! Pedig dehogy áll meg! Emlékszem, mikor kisebbecskék voltunk, ilyenkor került elé – a mínusz tizenfokokban – a szeges, irány a patak! A jég úgy nézett ki sokszor, mint valami országút, éppen csak táblák nem voltak! S akkor lehetett bőcsködni, hogy ki milyen vékony jégen mer átsuhanni. Ha volt egy vékonyka sáv, ami nem volt befagyva, mindenki azon járt keresztül.

Ejj, be jó volt biciklizni is a jégen! Csúszott, estem nagyokat, felkeltem s mentem tovább. S szánkózni Garaton! A lyukas talpú szánkóval, be lassan ment! :)) Ezek jutottak eszembe, miközben végigsétáltam – sétáltam? küszködtem! – Garat-tetőn, hogy csináljak pár képet.

DSC_5554-Edit

 

DSC_5557-Edit

Kategóriák:Kepek Címke: , , , ,
  1. február 4, 2012 - 6:12 du.

    Jó volt bizony, többé soha nem lesz olyan dolgunk! 🙂
    Most elolvasva nekem is eszembe jutott sokminden :P. Az összes kép érdekelne majd :>

    • baresz
      február 5, 2012 - 1:24 du.

      Meglesz… asszem párat letöröltem, s nem is csináltam valami sokat! 🙂

  2. BoGyo
    február 10, 2012 - 11:10 de.

    Ajjj ember, jó is volt ott szánkózni…:-) s a “küszködés” után volt-e izomlázad?

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

