Kezdőlap > Uncategorized > Lájkot mindenáron!

Lájkot mindenáron!

Valahol meg tudom érteni azokat az embereket, akik kihasználják, hogy bejutnak egy-egy Fészbúkos csoportba, s ott aztán reklámozzák magukat, vagy valami versenyt, vagy bármit. Mondjuk nem is volna baj, ha a linkelt lájkolnivaló valahogy összefüggésben lenne a csoporttal. Itt az összefüggést nem arra értem, hogy jó sokan vannak a csoportban s mert valaki felvett, kapok ötvenezermillióegy lájkot.

Az Olaszteleki Danielek Apródjai csoportban találtam:

group1

Group2

 

Group2

A szavazz a köpeci szilre csoportban pedig ezeket:

group5

Group6

Group4

Valahol arról is szó van, hogy a FB annyira bekerült mindenhova, hogy már lassan az iskolai minősítéseket is lájkban fejezik ki. Rengeteg verseny, szavazás azon dől el, hogy kinek van több ismerőse, ki tudja kivel reklámoztatni magát, hogy minél többen kattintsanak arra a bizonyos gombra. Erre pedig kiváló lehetőséget nyújtanak a csoportok, ahol gyakran ezerszámra vannak tagok. Ez valahol igazságtalan szerintem. Főleg fotópályázatokon szoktam azt érezni, hogy nem nevezek be. Úgysem az a mérce, hogy mit tudsz, mit küldesz be, hanem az, hogy minél többen tetszikeljék. Igen, én is megtehetném, hogy reklámozom azt a linket, de nem osztom meg. Lehet, ez az én szerencsétlenségem, de “evvan!”.

A csoportok nem azért vannak, hogy magunkat reklámozzunk. Egy jól meghatározott céllal hozta létre valaki, egy bizonyos embercsoport számára. Ami beleillik a témába, azt bátran fel lehet tenni, linkelni, írni, megosztani. De ami nem, azt inkább tegyük a saját falunkra… vagy hozzunk létre egy csoportot neki – szerintem!

Reklámok
Kategóriák:Uncategorized
  1. március 15, 2012 - 6:15 de.

    Elég zavaros minden, szerintem ezért is fogja elveszíteni a komolyságát az ilyen jellegű szocializálódás. Nagyon fel van hígulva minden és úgy ahogy írod, ez a hígulás már az életünkre is ki fog hatni. Kiválogatni a sok kukából mi a jó már annyi időt felvesz, hogy nem sok értelme van keresgélni. Igaz, hogy megtanultam a címekből kiolvasni a tartalmat, de akkor is, úgy érzem lassan nem éri meg már keresni sem.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

